پرتکرارترین پرسش ها

چگونگی ایجاد گل رز هفت رنگ برای روز ولنتاین

با یک گل رز سفید شروع کنید. یکی را انتخاب کنید که جوانه تازه شروع به باز شدن کند. اگر جوانه خیلی سفت باشد ، ممکن است هرگز باز نشود و اگر گل قبلاً باز شده باشد ، قبل از کمرنگ شدن زمان کافی برای جذب رنگ نخواهد داشت.
یک برش تازه در ساقه ایجاد کنید. اگر گل رز ساقه بلند دارید ، ساقه را تا حدود 8 تا 12 اینچ کوتاه کنید ، بنابراین رنگ لازم نیست تا این حد سفر کند.
با استفاده از تیغه یا چاقوی تیز ، ساقه را به قسمت های عمودی ، یک قسمت برای هر رنگ تقسیم کنید. حدود 3 اینچ ساقه را ببرید. بیش از 3 تا 4 قسمت ایجاد نکنید در غیر این صورت گلها برای زنده ماندن بسیار شکننده خواهند بود.
رنگهای خود را با استفاده از مواد غذایی و آب مخلوط کنید. از مقدار کافی رنگ (10 تا 12 قطره) استفاده کنید تا رنگدانه به اندازه کافی اشباع شود تا گلبرگها واقعاً رنگ شوند. برای بدست آوردن رنگین کمان کامل می توانید از رنگ های قرمز ، آبی و زرد استفاده کنید. آنها احتمالاً در مسیر بالا رفتن از ساقه کمی مخلوط می شوند و اثر رنگین کمانی کامل را ایجاد می کنند و هر گل رز را کمی متفاوت می کنند.

لازم است هر قسمت ساقه را به مدت چند روز در مخلوط رنگ بگذارید ، بنابراین رنگ را در ظروف باریک مانند گلدان های جوانه یا لوله های آزمایشگاهی قرار دهید. هر رنگی درون ظرف مخصوص خودش قرار می گیرد. همچنین می توانید از کیسه های پلاستیکی متصل شده به قسمت های ساقه با نوارهای لاستیکی استفاده کنید ، و سپس همه آنها را در یک ظرف قرار دهید.
هنگام خم شدن مقاطع ساقه ای ملایم باشید و سعی کنید آنها را بیش از چند دقیقه در معرض هوا و خشک شدن قرار ندهید. گل رز را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید در حالی که رنگ را جذب می کند. گل شاخه بریده در حال حاضر تحت فشار است و گرما یا نور شدید باعث تضعیف بیشتر آن می شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما و شماره 09108622010در ارتباط باشید.

آیا این پاسخ برای شما مفید بوده است؟

    میتوانید سوالات خود وارد کنید


    فرم ثبت درخواست و استعلام

    اگر صــورت کالا دارید می توانید از طریق دکمه زیر آن را پیوست کنید

    ثبت درخواست با موفقیت انجام شد ، کارشناسان بزودی با شما تماس خواهند گرفت.